تو هفته من بابقالی مجازه یا نه؟

۵ پاسخ

درحد ی کاسه بخور عیبی نیست

بنظر من خوب نیست چون از هر ۱۰ تا یکی سمی داره و برای کسی که کم خون هست خیلی خیلی بده حالت رو خیلی بد میکنه و ریسک پذیره

اگ کم خونی نداری بخور ولی باید خوب پخته بشه سمش دربیاد و گرنه مث سم اثر میکنه برای هودم اتفاق افتاده

اگر سابقه حساسیت نداشتی کم بخور

اره بخور چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی