درحد ی کاسه بخور عیبی نیست
بنظر من خوب نیست چون از هر ۱۰ تا یکی سمی داره و برای کسی که کم خون هست خیلی خیلی بده حالت رو خیلی بد میکنه و ریسک پذیره
اگ کم خونی نداری بخور ولی باید خوب پخته بشه سمش دربیاد و گرنه مث سم اثر میکنه برای هودم اتفاق افتاده
اگر سابقه حساسیت نداشتی کم بخور
اره بخور چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.