دوستان گوجه سبز بد نیس؟من خیلی میخورم

۹ پاسخ

بد نیست
ولی هر چیزی زیادش خوبم نیست😅😅

خواهر من موقع حاملگی ویارش فقط گوجه سبز بود خیلی زیاد میخورد خدارو شکر مشکلی براش پیش نیومد

زیاد نخور عزیزم من شنیدم کم خونی میاره من الان ک به بچه شیر میدم حتی یدونه هم نمیتونم بخورم

نوش جان 🤍

منم امروز خیلی خوردم، خیلی حال داد😁

نه بدنیست ولی من زودی دلم درد میگیره🥴😂

کیلویی چند میگیرین گلم هوسس کردم

هر چیزی زیادی بده

ن چه بدی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری