۱۲ پاسخ

وای عاره برا منم اونجوریه فک کنم دوست دارن😜🦦😂

ترشی دوست دارن منم کچاپ یا یه چیز سرکه ای میخورم کلی تکون میخوره

من ديشب خوردم داشتم ازشدت نفخ ميتركيدم😂

وای من از درد معده جرات ندارم بخورم😥😫

من دوغ ترش میخورم خیلی تکون میخوره

ای جانم
عزیزم کیلو چند میخرین

من یبار خوردم اینقد تکون نخورد رفتم بیمارستان ان اس تی دادم فک کنم متنفره😂😂😂

نی نی منم 😍😍

ارع منم ک میخورم دوس دارع مخصوصا توت فرنگی خیلی خودمم خوشم میاد از نینی بیشتر 😂❤️

وایی منم میخورم انگار تو شکمم عروسی میگیره خیلی هوس میوفتم انگار اونم خوشش میاد

درخواست میدین

احتمالا 😁

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد