۴ پاسخ

منم چایی دوست دارم ولی سعی میکنم از روزی دو سه استکان بیشتر نشه شما چطوری یه فلاکس چایی خوردی ضرر داره که

چایی دوست داره خیلی
بچه من خرمالو زیاد دوست داره

یه فلاکس بنده خدا تحت فشار چای داره تو شکمت جیش میکنه

وای 🤣🤣 زیاد نخور کم خونی میاره. چای لیمو بخور اوفف 😋

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری