دکتر من میگه هر میوهایی که هسته ریز داره مثل توت فرنگی و کیویی باید کم خورده بشه تو طول بارداری چون ریه های نی نی داره تشکیل میشه و هسته های میوه باعث میشه که وقتی یکم بزرگتر میشه بچه تنگی نفس یا آسم بگیره
فقط نمک نزن ورم میاره گوجه سبز
منم زیاد میخورم
گوجه سبز سردرد و فشارت میوفته مراقب باش
توت فرنگی مجاز
توت فرنگی اسیدفولیک خالصه و خیلی مفیده منم زیاد میخورم
الوچه هم زیاد میخورم ولی اطلاعی ندارم
بیخیال بابا بخور بره میوست ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.