دخترا من توت‌فرنگی و گوجه سبز زیادمیخورم میترسم ضرر باشه

۵ پاسخ

دکتر من میگه هر میوه‌ایی که هسته ریز داره مثل توت فرنگی و کیویی باید کم خورده بشه تو طول بارداری چون ریه های نی نی داره تشکیل میشه و هسته های میوه باعث میشه که وقتی یکم بزرگتر میشه بچه تنگی نفس یا آسم بگیره

فقط نمک نزن ورم میاره گوجه سبز

منم زیاد میخورم

گوجه سبز سردرد و فشارت میوفته مراقب باش
توت فرنگی مجاز

توت فرنگی اسیدفولیک خالصه و خیلی مفیده منم زیاد میخورم
الوچه هم زیاد میخورم ولی اطلاعی ندارم
بیخیال بابا بخور بره میوست ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری