تهران کیلویی ۲۰۰۰ تومن خریدم من🫠🥴تازه شده ۱۴۰۰
من متنفرم
من میخورم ورم میکنم و دل درد میشم بیخیالش شدم
عه مگه اومده🥲
شهرما ۴۰۰
وایییی مگه اومدن😭
من منتظرم میوه های باغ دوست همسرم برسه😋
کیلو چنده؟؟اهواز نیومده چرا؟؟
من فقط چنتا از رو درخت میکنم میخورم کسیم بکنه نمیخورم باس حتما خودم بچینم🤣🤣
😂😂وای منم عاشق گوجه سبزم ولی تا میخورم فشارم میوفته🥺
منم الان روبرومه همچنان دارم میخورم بدون سیرمونی🫠
من دندونام درد میاد ول میکنم😂
چایی نبات بخور
😂😂حق داری آدم نمیتونه دل بکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.