خانما آلو سبز خوبه بخورم یا همون گوجه باغی؟

۵ پاسخ

شرط میبندم که یه کیلو خوردی بعدش این تاپیکو نوشتی

زیاد نخور دلدرد میاره نفخ میاره بیچاره میشی سردم هست

اسم این چیزی ک میگی الوچس الوچههه😐💔

والا من چند روز خوردم ولی زیاده روی نکن من یکبارشو زیاده روی کردم شکم درد گرفتم

در خوردن هر چیزی نباید زیاده روی بشه، الو سرد و ترشه ممکنه معده درد بگیرین

سوال های مرتبط

مامان سید ایلیا مامان سید ایلیا ۱ ماهگی
مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان پسری‌ودختری 🧿 مامان پسری‌ودختری 🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر مامان دختر روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی