شرط میبندم که یه کیلو خوردی بعدش این تاپیکو نوشتی
زیاد نخور دلدرد میاره نفخ میاره بیچاره میشی سردم هست
اسم این چیزی ک میگی الوچس الوچههه😐💔
والا من چند روز خوردم ولی زیاده روی نکن من یکبارشو زیاده روی کردم شکم درد گرفتم
در خوردن هر چیزی نباید زیاده روی بشه، الو سرد و ترشه ممکنه معده درد بگیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.