خانما انبه تو بارداری خوبه یا بد؟

۷ پاسخ

من که میخورم عاشقشممم

زیاد نه‌چون طبع انبه خیلی خیلی گرمه

قند نباید داشته باشی

خیلی خوبه😋

زیاد نه چون انبه گرم هست

من هفته ای سه چهار بار میخورم ولی نصف انبه زیادش خوب نیست گرمه

خوبههههه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری