مامانا انبه تو بارداری خطرناکه؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم ماه های اخر سعی کن نخوری،بخاطر گرمای،زیادش.

نه خیلی هم خوبه اگه سایز متوسط باشه یدونه بخور اگه بزرگ باشه نصف

من میخورم مشکلی هم خداراشکر نداشتم
نمیشه از انبه گذشت

منم بیشتر موقعه ها میخورم چون واقعا دوست دارم انبه

من دیروز اسموتی انبه درست کردم
ولی خب میتونی کم بخوری اگر نگران میشی

من چندباری شیر انبه درست کردم خوردم مشکلی ام نداشتم

من پرسیدم از دکترم گفت نصفشو بخوری مشکلی نداره

ن من خوردم زیادم خوردم بعد گفته بودن یه برش بیشتر نخور چون گرمه و اینها به دکترم گفتم گفت اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری