۳ پاسخ

دنبال علتش بگرد اگر تب میکنی و تب خال میزنی نباید تب داشته باشی اصلا

من چند هفته پیش دوتا باهم زدم،فقط یخ گذاشتم روش اوکی شد بعد چند روز خودش

نه باید مراقب باشید نزنی ،پماد زینک اکساید بزن خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری