خانما تب تو بارداری خطرناکه؟

۸ پاسخ

اگر سرماخوردید میتونید استامینوفن ساده بخورید

من داشتم ازتب میمیردم.استامینفون خوردم

من. تب و لرز داشتم سرماخوردم بستری بودم. تا ظهری

اره حتما برو دکتر

پاشویه کن مایعات زیاد بخور استامینوفن ساده بخور نزار تب خیلی بالا بره

بله خیلی حتما برو دکتر

اره عزیزم

عزیز حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان میران و میراث مامان میران و میراث هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری