بچه ها تو بارداری باقلا خوردید؟عیبی نداره بخوریم؟

۱۳ پاسخ

منم دلم کشیده گاهی خوردم

من باقلا نخوردم

من زیاد خوردم

دوسه بار اندازه یه مشت خوردم

نه نداره توی یه مقاله خوندم اتفاقا خوبم هست

من در حد دوبار تو پلو خورد ولی درد شدم همه میگفتن چون خیلی سرده اینجوری شدی

من خیلی خوردم

هر چیزی زیاده رویش بده
من که باقلا کم خوردم

من زیاد خوردم مگه مشکلی داره

من ک خوردم والا بنظرم میشه همه چی خورد ولی نباس افراط داشته باشب

من ترسیدم نخوردم😐

من که خیلی خوردم

من در حد کم خوردم کلا چون‌کم خونی دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی
مامان هلیا♥. مامان هلیا♥. ۴ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری