منم دلم کشیده گاهی خوردم
من باقلا نخوردم
من زیاد خوردم
دوسه بار اندازه یه مشت خوردم
نه نداره توی یه مقاله خوندم اتفاقا خوبم هست
من در حد دوبار تو پلو خورد ولی درد شدم همه میگفتن چون خیلی سرده اینجوری شدی
من خیلی خوردم
هر چیزی زیاده رویش بده
من که باقلا کم خوردم
من زیاد خوردم مگه مشکلی داره
من ک خوردم والا بنظرم میشه همه چی خورد ولی نباس افراط داشته باشب
من ترسیدم نخوردم😐
من که خیلی خوردم
من در حد کم خوردم کلا چونکم خونی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.