بچه ها اگه موبر بزنم ب شکمم عیبی نداره؟

۵ پاسخ

برو اپیلاسیون راحت شی
بخواب همه جا رو بزن تموم
یه بار الان برو یه بار نزدیک رایمانت

نه فقط مواظب باش پوست شکمت نازک شدع نسوزه

منکه استفاده میکنم همه جاموهم میزنم

من از دکترم پرسیدم گفت اشکالی نداره ولی بیشتر وقتا به شوهرم میگم با ژیلت برام میزنه

بله مخصوصا به شکم نزن.

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری