۹ پاسخ

من 32هفته رفتم 1900بود🙄

توی ۳۵هفته درمیارن منم دیابت دارم‌مامانمم داشت ابجیمم‌و توی ۳۵هفته آورد

مگه قند ناشتا چند؟انسولین میرنین؟

بله عزیزم به احتمال زیاد تا ۳۷ ختم بارداری بدن

بااینکه انسولین میزنم ولی نسبت به بقیه بچه م‌هم ضعیفه. خودمم اصلا شکم ندارم کلا هرکس ببینه نمی‌فهمه حامله م. امروز بیمارستان دکتر فک کرد همراه هستم 🙁😂

هو عزیزم برو دکتر ختم بده نینیت به دنیا بیاد ماشالله

دو هفته پیش رفتم سونو یه کیلو نبود 🙁

ماشالله 🧿🧿

فکر میکنم خیلی وزنش بالاست، احتمالا دیابت کنترل نشدست

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۲ ماهگی
مامان رزا مامان رزا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ♡aren ♡ مامان ♡aren ♡ ۷ ماهگی