بچه ها ته شکمم شله عیبی نداره؟؟؟

۲ پاسخ

چربی اضافست منم دارم

برا منم شله مخصوصا وقتی ایستاده هستم فک میکنم چون بچه بالا هست ومن قبل داری هم شکم داشتم فک میکنم همون چربی اضافی اویزونه

سوال های مرتبط

مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری