خانما آبغوره تو سالاد یکم ریختم عیبی نداره؟؟؟؟
بارداری
بار

۵ پاسخ

والا من خیلی میخورم مگه ضرر داره🥲

نه عیبی نداره عزیزم منم زیاد میخورم

من کلی میخوردم اوایل

نه گلم

نه عزیزم چه عیبی

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۲ ماهگی