خانم های عزیز برای یبوست شدید چی خوبه

۹ پاسخ

انجیر

صبح که از خواب بیدار میشی ناشتا دوتا قاشق روغن زیتون ، عالیه

سیلاکس

من روغن زیتون میخورم خوب میشم

آلو اصلا معرکه میکنه منم توهفته های شما بودم که داشتم آلو خوردم هیچی دیگه هم نخوردم عالی بود حتما مصرف داشته باش خوبت میکنه 👍

الو بخارا
انجیر
کیوی
زیتون
سیب با پوست
کلم بروکلی
اب گرم ناشتا
صبح ناشتا لیمو+عسل
ماست پروبیوتیک

شربت لاکسی ژل /اب زیاد و کیوی برگه قیصی /انجیره خیس کرده ولرم

آلو جوابه ،جالا آلو بخارا یا توع دیگه،البته برگه قیصی هم خیلی جوابه،صبح ها ی لیوان آب گرم هم خوبه بخوری

شیاف گلیسیرین

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان آرِن🩵 مامان آرِن🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد