سلام برا یبوست بارداری چی خوبه

۱۳ پاسخ

سلام عزیزم تورو خدا میشه بگی واسه یبوست چیکار کردید منم گرفتم خیلی نگرانم

مایعات ام زیاد بخور

کیوی

شربت mom

روغن زیتون برامن جواب داد فقط

سلام عزیزم صبا روغن زیتون بخور معجزه می‌کنه من خودم هرچی که بگی امتحان کردم کلی دارو خوردم فایده ای نداشت فقط و فقط روغن زیتون

کیوی عالیه

شربت منیزیم بطری سفید با طعم نعناع
شب قبل از خواب با یک لیوان اب ولرم بخورید
اگه شدید هست
شب قبل خواب شیاف گلیسیرین
صبح ی شیاف
معمولا شب ادم بزن اسهال میشه
دکتر گفت هیچ ضرری نداره امتحان کنید

ترشی زيتون خیلی خوبه.من میخورم واقعا عالیه

انجیر کیوی همه چی امتحان کردم فایده نداشت

شربت ملین لاکسی توژن

خرما صبح بخور

مایعات،انجیر،آلو،کیوی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی