سلام برا سرما خوردگی چی خوبه بارداری بارداری فرزند پروری

۲ پاسخ

فقط میتونم بگم سعی کن خونه گرم نگه داری و سوپ اش ویزای بخار پز و ویتامین سی زیاد بخور مث پرتقال ونارنگی من آدم بد مریضی ام که با اقول فقط حوب میشدم ولی تو بارداری با همین مراقبتا خیلی زود سرپاشدم اصلا فکرشم نمیکردم یه روز بدون سرم آمپول خوب بشم

چای به و به دانه
مایعات زیاد
و سوپ داغ

دیفن ساده قرقره کن و بخور
و استامینوفن ساده

سوال های مرتبط