مامانا چی برا یبوست خوبه، شما چ تجربه ای دارین

۹ پاسخ

کیوی زیاد بخور
حداقل روزی سه تا باهم
انار هم خوبه خیلی که فصلش نیس

من هرچی دیگه رو بگی امتحان کردم فقط همین دوتا جواب بود برام

لواشکای بیرونی هم خوبه اما خب ضررای خودشم داره

اب نارگیل و نارگیل معرکه اس

من چند شبه دارم طالبی میخورم یا همون راک خیلی خوبه

به من فقط لواشک و کیوی جواب میده

دکتر من برای یبوست اینو داد ناشتا نیم ساعت قبل صبونه بخورم .وقتایی ک‌حس کنم ای کم خوردم اینو صبا میخورم

تصویر

شربت لاکسی ژل ...شیر .....کیوی

کیوی بخور هم شب قبل خواب هم صبح ناشتا عالیه من کلا یبوستم رو با کیوی کنترل کردم

کاهو
کیوی
انجیر خیس شده
لواشک

آلو بخارا ، انجیر خیس خورده با آبش … اگه جواب نداد دو قاشق روغن زیتون
من تجربه زیادی دارم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۵ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی