خانوما شما برا یبوست چی می خورین

۱۰ پاسخ

برگه زرد آلو خوبه و یا لواشک
که لواشک خونگی باشه خیلی بهتره

الو خوبه

شربت لاکسی ژل

زيتون شکسته روغنی خوبه
و انجیر خشک یا مرباش

غصه میخوریم

خواهش

انجیر بخور یا کامپوت انجیر

روغن زیتون همراه با کاهو یا سالاد، خرما

شربت منیزیم هیدروکساید

شربت ملین میتونی بخوری،الو و انجیر هم خیس کن با ابش بخور،کمپوت سیب هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری