خانومای باردار شما صبحونه چیا می خورین

۱۶ پاسخ

شير خرما پسته گردو

جو دوسر شير عسل مغزيجات موز توت فرنگي

تخم مرغ چاي كمرنگ عسل گردو خرما

پنير گردو شيرگرم

سيب خرما

خيلي وقتا بيسكوئيت مادر با شير ك عشقمههههه

من فقط میوه و یه لیوان شیر چیزی صبحونه ب خوردم نمیره

ارده شیره
تخم مرغ نیمرو یا آبپز
ی نون محلی داریم اگ باشه با کره میخورم
کالجوش یا عدسی
نون پنیر گردو

تخم مرغ میخورم هرروز بعضی روزاهم نون پنیر

دیروز تخم مرغ آب پز و نون پنیر گوجه و شیر کاکائو خوردم
امروز املت با نون
از صبحانه خوردن متنفرم مجبوری میخورم

تخم مرغ
ماست چکید
پنیر و سبزی یا خیار

عین قبل نیمرو کره و مربا یا تخم مرغ آبپز

نیمرو
نان پنیر خیار گوجه
نان پنیر گردو
خیلیم اگه هوس کنم بعضی وقتا خامه و مربا

نون پنیر گردو

شیرو عسل هرروز
بعدش تخم مرغ آبپز
یا بجا تخم مرغ پنیر گردو مربا کره محلی

تخم مرغ و اسفناج و گردو
تخم مرغ اب پز با گردو و حالا شاید خیار گوجه
پنیر با خیارو گوجه زیتونو گردو
اوتمیل
عدس
قبلا کره بادوم زمینی
دیگه یادم نیست

مثل قبل

من تخم مرغ ک میخورم حالم بد میشه
پنیر و گردو یا پنیر و بادوم آسیاب شده

تخم مرغ
پنیر گردو
خامه وشیره انگور
کره محلی و پنیر

هروز تخم آبپز میخورم یه وقتایی هم نون پنیر گردو

تخم مرغ
گردو عسل
چای پنیر
خامه مربا
هر چیزی که باشه 🤭

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی