مامانا برای یبوست بارداری چی خوبه؟

۷ پاسخ

روی من آلو بخارا جواب میده
توی آب ولرم میزارم‌خیس بخوره ناشتا سه چهارتا میخورم

آلو.زیتون.

من روزی ی دونه کیوی میخورم خیلی خوبه

انجیر
شیر

من آلو بخارا می‌خوردم انجیر خشک می‌خوردم
و از همه بهتر برای من روغن زیتون بود
هم تو پخت غذا هم موقع سرو میریختم رو غذام هم قبل خواب دو سه قاشق خالی میخوردم

من اسفناج و ماست خوردم خوب بود

انجیر و آلو بخارا بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد