برای یبوست چی خوبه؟

۱۱ پاسخ

زغاله اخته الوچه

برا من دمنوش عناب ،خوده عناب، الوبخارا و انجیر خیس خورده خیلی خوب بود

شربت لاکتولوز و پودر موسیلیوم خیلی عالیه

کیوی، و برگ زردالو رو با اب خیس کن بخور

انجیر

من هرچی امتحان کردم درس نشدم فقط کیوی اثر کرد هرروز۲تا کیوی بخور انشالله اثرداشته باشه برات

واسه من برگه زردآلو خیلی جوابه

سالاد کاهو با روغن زیتون و سس فقط ابلیمو و هویج رنده شده

تحرک داشته باش غذاهای ملین و پر فیبر استفاده کن آب زیاد بخور
قرص آهن یبوست میاره

کیوی .آلو خیس کن .

شياف گليسيرين با تجويز پزشك

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد