خانما برای یبوست چی استفاده کنیم

۱۰ پاسخ

شیر گرم ناشتا

گلابی

کیوی.آب داغ بخور.مربای گل بخور.

هیچییی اندازه میوه خوردن روزانه اثر نداره
هر میوه ای میخواد باشه فقط بخور روزی دو سه تا
من از وقتی میوه میخورم خوب شدم
انجیر و اینا اصلا کارساز نبود برام موقتی بود

من دکترم برام این شربتو نوشت خوبه هر ۸ساعت


کیوی بخور انجیل

تصویر

انجیر خشکو چند ساعت بزار تو اب و گلاب خیس بخوره .این رو من خیلی جواب بود

انجیر،الو،سبزیجات،شیر،سالاد و زیتون کنار غذا
اب فراوون

شربت مگنی میلک

من دکترم شربت ملین داد
یکم پیاده روی کردم بعدش
دیگه مشکلی نداشتم باهاش

مایعات زیاد انجیر خشک آلو

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان نلین مامان نلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد