دارو برا یبوست چی خوبه😞

۴ پاسخ

واسه من توت جواب داد

بمن دکتر لاکسی ژل داد ولی هیچی به اندازه کیوی و خیار و انجیر خوب نیس واقعا
هر روز یدونه کیوی بخور راحت میشی عزیزم

روغن زیتون جوابه هر صبح ناشتا یک قاشق
کنار سالاد و غذاتم استفاده کن

کیوی بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی