سلام خانوما در سه ماه اول برا یبوست شدید چی خوبه

۸ پاسخ

دکتر به من گفت تخم شربتی بخورم و خب متوکلوپرامید هم برام تجویز کرد ولی شما حتما از دکترت بپرس

سبزیجات و میوه و روغن زیتون خود زیتون شیر ،اب البالو ،الو خیس شده،

شیاف گلیسیرین

تیروئیدتو چک کن کم کار باشه یبوست میاره
صبحا ناشتا اب ولرم و دانخ چیا و یکم ابلیمو بخور معجزه میکنه

انتی احتمال چی داد؟

سبزی خوردن ،آب و مایعات زیاد
شبا بدنتو با روغن گرم چرب کن موافق عقربه های ساعت دیگه عمرا یبوست بشی

گلابی ، کدو حلوایی ، آلو و انجیر خشک

فیبروگل خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان شیکر مامان شیکر هفته یازدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری