۷ پاسخ

تحمل:)

من دکترم فاموتیدین داده بود

من یه مدل شکلات داشتم یه طرفش نعنایی بود اونم خیلی خوب بود

من متوکلوپرامید و ب۶ مصرف میکنم دکتر داد برای تهوع، معده درد، سوزش معده

پودر زنجبیل با ابجوش

من به توصیه گهواره امروز پودر زنجبیل ریختم تو آب جوش خوردم. تا دو ساعت تقریبا آروم بود معده‌ام. ماست خوردم باز الان یه کم دلم می‌پیچه.

باید بسازی من داغونم کرده دکترم نرفتم مث حالت دلم ضعف میره میپیچه ترش میکنه سنگین میشه سر دلم نمیدونم چیکارکنم😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیا مامان لیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ستاره مامان ستاره هفته پانزدهم بارداری