۱۵ پاسخ

روزی ۲تا کیوی بخور. عالیه

من زیتون و روغن زیتون برام جواب داد توی سالادت حتما روغن زیتون استفاده کن کنار غذا هم حدود ده تا دونه بخوری
کاهو هم خیلی خوبه الو و انجیر هم خوبه

آلوچه هم بخوری زیادش خوبه اگه بدونی ک اسهال میشی

انجیر و با خاکشیر بخور

ببین قبلا به چی حساس بودی تا میخوردی دلپیچه میشدی همونو بخور

اب زیاد و سبزیجات

کیوی
آلو بخارا

گوجه

انجیرو خیس کن. الو خیس کن هم ابش هم خودش. ابگوشت. زیتون یاروغن زیتون. سعی کن خوب بخوری تا شکمت کار کنه

کیوی محشره

زرد آلو خشک شده رو بزار داخل آب
بعد چند ساعت هم آب هم زرد آلو رو بخور
عالیییی

شربت مگنی میلک بگیر از داروخونه این منو نجات داد

اب ولرم جوشید قبل هر وعده غذایی
کیوه دو تا سه عدد رسیده
روغن زیتون همراه غذا
لواشک

انجیر هم میخورم ولی جواب نمیده

انجیر

سوال های مرتبط

مامان گل پسر گردالو مامان گل پسر گردالو هفته سی‌ام بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری