مامانا برای یبوست چی بخورم خوب باشه
حالم خیلی بده

۸ پاسخ

آلو، آلوچه، قیسی
زردآلو، شلیل، هلو، کلا میوه های تابستونی
انجیر خشک خیس کن صبح ناشتا بخور
روغن زیتون داخل سالاد
اگه خیلی اذیتی به دکتر بگو شربت بنویسه

تو اینستا میگفتن منیزیم هیدروکساید خوبه ولی بابد دکترت بنویسه

منم همونطورم
شیاف پروژسترون هم روزی دوبار استفاده میکنم بیشتر اذیت میشم
انگار زخم شده

انجیر خیس خورده عااالیه👌

روغن زیتون بخور الوبخارا انجیر خشک رو بزار تو اب خیس بخوره بخور

شیر ولرم نسبت به بقیه چیزا زودتر مشکلتو رفع میکنه

الو الوچه حورشتی خورشت بامیه

الو
منم یبوست بودم هر روز ۴تا آلو و هلو خوردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری