برای نفخ و یبوست چیکار کنم؟ چی بخورم؟ چی نخورم؟

۸ پاسخ

روزی یدونه کیوی بخور

سلام سعی کن توی سالادت یا خالی روغن زیتون بخوری
انجیر خشک هم روزانه همیشه چندتا دونه بخور کدو کیوی ام خیلی خوبه

روغن زیتون هرشب یک قاشق بخور موقع خواب بعد از روش هیچی نخور
صبح ناشتاهم بخور

سلام خانوما من روبیکا گروه زدم برای خانومای باردار و اقدامی اگه کسی خاست بگه آیدی بدم

نفخ برا هورموناست احتمالا
سبزیجات به اندازه بخور.ماست پروبیوتیک هم بخور برای بالانس باکتریهای مفید رودت خوبه
نفخ رو کم میکنه

آلو بخارا با آب ولرم معجزه اس

برای یبوست روزی یه قاشق روغن زیتون یا ده تا زیتون

کدو بخور خوبه همیشه کاهو با یکم زیتون بریز بخور

سوال های مرتبط

مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری