روزی یدونه کیوی بخور
سلام سعی کن توی سالادت یا خالی روغن زیتون بخوری
انجیر خشک هم روزانه همیشه چندتا دونه بخور کدو کیوی ام خیلی خوبه
روغن زیتون هرشب یک قاشق بخور موقع خواب بعد از روش هیچی نخور
صبح ناشتاهم بخور
سلام خانوما من روبیکا گروه زدم برای خانومای باردار و اقدامی اگه کسی خاست بگه آیدی بدم
نفخ برا هورموناست احتمالا
سبزیجات به اندازه بخور.ماست پروبیوتیک هم بخور برای بالانس باکتریهای مفید رودت خوبه
نفخ رو کم میکنه
آلو بخارا با آب ولرم معجزه اس
برای یبوست روزی یه قاشق روغن زیتون یا ده تا زیتون
کدو بخور خوبه همیشه کاهو با یکم زیتون بریز بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.