قیسی و آلو عالیهههه
من برا یبوست شیر سرد صبحا یه لیوان میخورم با سبزی خوردن همراه با غذا اوکیه آبم باید زیاد مصرف کنی
اگه خیلی اذیت کننده س دکتر برات باید شربت بنویسه بخوری
قیسی و ماست و اسفناج
سلام
مایعات فراوون ، سبزیجات ،میوه تازه ، روغن زیتون مصرف برنج هم کم بشه
شربت لاکتولوز
انجیر
قیسی زردآلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.