سلام خانما برای یبوست چیکار کنم🥴چی بخورم

۷ پاسخ

قیسی و آلو عالیهههه

من برا یبوست شیر سرد صبحا یه لیوان میخورم با سبزی خوردن همراه با غذا اوکیه آبم باید زیاد مصرف کنی

اگه خیلی اذیت کننده س دکتر برات باید شربت بنویسه بخوری

قیسی و ماست و اسفناج

سلام
مایعات فراوون ، سبزیجات ،میوه تازه ، روغن زیتون مصرف برنج هم کم بشه

شربت لاکتولوز

انجیر
قیسی زردآلو

سوال های مرتبط

مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری