دوستان یبوست شدیدم بنظرتون چی بخورم خوب بشم؟؟

۱۰ پاسخ

روغن زیتون با سالاذ وسبزی

گلابی هم خیلی مفیده برا جنین
هم عالیه برا یبوست
من میخورم اصلا یبوست نگرفتم از اول تا حالا

میوه بخورید بهتر میشید البته از علائمه

کیوی،خیار،سبزی،گلابی،انجیر،الوبخارا رو خیس کن ی چند مین که گذشت بخور

انجیر
آب ولرم
سوپ
شیر ولرم

من فقط انجیر خوبم کرد

من با انجیر بهتر شدم

به دکترتم بگو اگر خوب نشدی دارو بده چون یبوست تو بارداری اذیت میشی فشارم بهت میاره

انجیر

اب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم هفته ششم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری