سلام دوستان من یبوست گرفتم چیکار کنم خوب بشم؟

۴ پاسخ

بهترین و بالاترین درمان یبوست دمنوش بارهنگ هست عزیزم

همراه غذاکاهو میل کنید

سللم عزیزم کاهو بخور چندتا دونه آلو بخارا یا انجیر ... کاهو خیلی کمکت میکنه

سلام سعی کنید آلو قیصی تو غداهاتون میان وعده هاتون باشه تا شکمتون شل بشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد