سلام .برای یبوست چیکار کنم خوب بشم .

۴ پاسخ

تو غذا روغن زیتون استفاده کن

سلام عزیزم‌ من شربت لاکسی ژل گرفتم خیلی بهتر شدم. حتما بگیر

آب زیاد بخور
برگه زردآلو
آلو لواشک
انجیر

سلام مایعات . آب .بیشتر جوابه

سوال های مرتبط

مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته هشتم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری