دوستان دلپیچه شدید دارم احساس میکنم یبوست گرفتم چیکار کنم

۲ پاسخ

روغن زیتون،انجیر کیوی اینارو بخور

روغن زیتون بخور
کمپوت انجیر یا انجیر خشک بخور

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری