خانوما من یبوست شدید دارم چیکار کنم 😭

۱۳ پاسخ

آلو بخارا بخور عزیزم

کیوی و روغن زیتون خوبه

الو بخارا خیس کن از شب صبح بخور

فقط کیوی من با کیوی راحت میرم قبلن خیلی اذیت میشدم جفتم پایین بود میترسیدم زیاد بشینم دستشویی

شربت لاکسی ژل

شبا دو تا کیوی بخور کیوی تقریبا سفت

شیاف استفاده کن منم همینم دکتر بهم شیاف داده بهتر شدم

بادمجون و کیوی تاثیر داره گلم
حتما آب و مایعات رو زیاد کن ، برا رفع یبوست کمک میکنه

کمپوت گلابی . آلو انجیر

آب زیاد بخور روغن زیتون بریز تو غذای فیبر و سالاد و سوپ بخور

پناه ببر به خدا 😁😁😁

کیوی بخور خیلی تاثیرداره

انجیر و روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نهم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری