منم اونجوری بودم خیلی حالم بد میشد دسشویی نمیتونستم برم ازیت میشدم چن روزه پشت سر هم همش هلو و شلیل میخورم خداروشکر خیلی خوب شدم منم انجیل میخوردم ولی خوب نمیشدم ولی الان خداروشکر خیلی بهترم حتما امتحان کن
قبل هر غذا ی بشقاب کوچک سالاد کاهو بخور ، عادت کنی یه هفته بعد سر هر وعده دفع میکنی
الوچه الو قرمز
آلو - کیوی - گلابی- کاهو ( سعی کن آب زیاد بخوری کلا و نون سبوس دار بخوری که اینجوری نشه نوع نون مصرفی تاثیر داره) مصرف فیبر رو ببر بالا
کمپوت هلو بخور
زرد الو بخور
اگر شیاف پروژیترون داری و دکتر برات تجویز کرده مقعدی بزار
کاهو با روغن زیتون بخور
انجیر و خیس کن شب تا صبح ناشتا هم اب هم انجیر ها رو بخور
یکم روغن زیتون یا هر چی موقع خواب روی مقعدت ماساژ بده بخواب
صبح نتیجشو میبینی😅
مایعات زیاد بخور.
صبح ناشتا یه لیوان آب ولرم بخور هر روز
کاهو با روغن زیتون بریز بخور آب رو اتیشه
کاهوبخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.