۶ پاسخ

قرص برا تهوع می خوری؟اگه اره،از اونه قطعش کن

انجیر خشک عالیه
مخصوصا اگه خیسونده بشه

برگ زردالو یا قیصی بدت نمیاد؟

خود زیتون بخور

شربت لاکسی ژل بخور

یه کوچولو روغن کرچک بخور

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق هام🩷🧸 مامان فندق هام🩷🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری