۱۱ پاسخ

کیوی بیشتر بخور وقیصی بخور اینا خیلی خوبه

الو بخارا بنداز تو اب چند ساعت بمونه ابش رو بخور عین اب رو اتیظ

باغذاهات سالاد بخور

ناشتا صبح یک لیوان آبجوش سرد شده بخور

شربت مگنی میلک من میخورم دکتر داد

فقط شربت لاکسی ژل
من یبوست داشتم اینقداذیت شدم همش گریه میکردم
رفتم دکتربرام لاکسی ژل نوشت سریع جواب داد

کمپوت گلابی بخور برام دعا کن

عشقم کاهو و روغن زیتون معجزس

گل محمدی و بریز تو ماست بخور مثل چی باز میشی

فقط آب میخورم منم یبوستم سه چهارروزی یه بارمیرم تخلیه روده دارم

شیاف گلیسرین بذار

سوال های مرتبط