ببین من همشو امتحان کردم انقد که انجیر خشک خیس کردم خوردم دیگه بدم میومد چقد خاکشیر خوردم فقط فقط درمانش مربا گل با روغن زیتون و زیتون قرص اینام تا جایی که میتونی نخور چون همشون عوارض داره
الو و انجیر خیس کن
و ناشتا بخور
روغن زیتون رو سالاد
اگرم هیچکدوم جواب نداد شربت لاکسی ژل
دکتر به منم داده
من شیاف پروژسترون گذاشتم فرداش جواب داد بعد از ۵روز راحت شدم
منم یبوستم
واقعا زیتون میخورم ، ملین میخورم اما خیلی برام تاثیر نداره
صبرمیکنم خودش دفع شه چون زور هم بخوای بزنی خطرناکه
اما شنیدم روغن زیتون یا انجیر بخوری خیلی تاثیر میزاره بدن با بدن فرق داره
شما بخور شاید خوب شدی اما اگه دیدی خیلی اذیتی برو دکتر لاکسی ژل بده بگو بده بهت
خاکشیربااب گرم بخورالوبخارا خیس کن با اب گرم بخور.ماست و سنجدم قاطی کنی بخوری خوبه.منکه باردارم ایناجواب میده
من فقط آب قیسی میخورم
همسرم از آب میوه ننه آقا خریده طبیعیشو خوشمزم هست
شیاف گیرسیرین استفاده کن من خودم دارم استفاده میکنم از شر یبوست راحتم
اب زیاد بخور. سبزیجات. میوه
روغن زیتون بخور
وای دقیقا منم تو همین وضعیتم
باردار نیستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.