۴ پاسخ

انجیر رو شب با اب و گلاب خیس کن صبح بخور خیلی خوبه من از ادل بارداریم هر روز میخورم

دکتر بمن شربت لاکسی ژل داد.جوابه

شیر ولرم شب قبل خواب برای من خیلی جوابه
صبح ناشتا هم انجیر خیس خورده

فقط میوه و آبمیوه بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری