خانوما شماهم قرص اهن میخورید یبوست میگیرید؟؟؟چیکار باید کرد

۶ پاسخ

انجیر خشک شب تا صبح بزار تو آب بمونه، روزی چندتا بخور، آب هم زیاد بخور

آلو بخار یا هلو بخور رفع میشه

من از موقعی که قرص آهن میخورم خیلی ببخشیدا ولی اسهال شدم 😐

بله تحمل گلم چیزایی ملونی زیاد بخور

آره قرص آهن یبوست میاره کار خاصی ک نمیشه کرد میوه زردآلو واینا زیاد بخور

آره خاصیت قرص آهن اینه
هیچی تحمل😁

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری