۹ پاسخ

من فروفورت دئودنال میخورم یبوست میشم راضی نیستم
کارتون ۳۰تاییش ۴۴۰ تومن

من از بهداشت گرفته بودم مینرال داده بود مولتی رو،دکترم گفت باید آهن و ویتامین دی هم جدای اون بندازی چون مینرال خیلی کم داره و بیشتر عمومیه.
اونی ک خودش داده پرگننسی هست با دئودنال.

من ایرانی میخورم

خارجی گلم کلا دکترا خارجی مینویسن

مولتی ایرانی واسه من یبوست میاورد

اهنم خارجی ولی مولتی رو بهداشت داده ایرانیه

مولتی ویتامینم خارجیه
ولی آهنم مال شرکت عبیدی

من خارجی

سردخترم خارجی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری