سلام خانوما آهن چی می‌خورید؟ ایرانی یا خارجی

۱۵ پاسخ

فروس سولفات ایرانی

منم از این میخورم

تصویر

من ففول گاین برام نوشته

خارجی

ففول

اگه مشکلی گوارشی و معده پیدا نمیکنی همون ایرانی هم خوبه.
من سیدرال میخوردم خارجیه

من ففول میخورم

دکتر به من گفت دیگه نباید بخوری 🙂‍↕️

من یونی فرو میخورم

من سیدرال میخورم خارجیه

تصویر

فرودین خارجیه

ایرانی فروتب

دکترم برام خارجی نوشته

عکسشو می‌فرستین بی زحمت

خارجی

سوال های مرتبط

مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری