اگر ایرانی میخوری برو بهداشت بگیر.من پریناتال میخوردم گفتن نخور از هفته ۱۶ باید بخوری
والا منم فوفول میخورم که مزه بدی داره
فروفروت گاین بسته ای ۶۰۰ پرگناکیر شد بسته ای ۸۲۰ ویتامین د و امگا۳ هم میخورم
من که ایرانی میخورم
اهن ففول پلاس
مولتی پریناتال
دکتر خارجی نوشته برام
خارجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.