مامانا شما مولتی ویتامین و آهن خارجی میخورین یا ایرانی؟؟

۷ پاسخ

اگر ایرانی میخوری برو بهداشت بگیر.من پریناتال میخوردم گفتن نخور از هفته ۱۶ باید بخوری

والا منم فوفول میخورم که مزه بدی داره

فروفروت گاین بسته ای ۶۰۰ پرگناکیر شد بسته ای ۸۲۰ ویتامین د و امگا۳ هم میخورم

من که ایرانی میخورم

اهن ففول پلاس
مولتی پریناتال

دکتر خارجی نوشته برام

خارجی

سوال های مرتبط