۵ پاسخ

پاستیل
دیشب کشف کردم

کپسول فرودین بگیری خوبه نه سوزش نه یبوست نمیگیری

حتما باید از نیم ساعت بعد از غذا بخورید
شکم نیمه پر رو به خالی باشه.
اگر دیدید تغییر نکرد به دکتر بگید برند رو تغییر میده

قبل خواب مصرف کنین و اینکه یه ساعت ایناقبلش چیزی نخورین و بعدقرص چن دیقه بشینین وبعدبخابین زود

قرص و عوض کن خارجیش بهتره

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری