سلام دوستان من شدیدا یبوست دارم.چی مصرف کنم که اکی بشم؟

۷ پاسخ

الو بخور عالیه

زرد الو

منم مثل شما بودم تغذیمو درست کردم، طبق بشقاب سلامت غذا میخورم و خوب شدم حتی تو بارداری هم مشکلی نداشتم.
برای دفع هم ساعت دارم😅😅😅😅

همراه غذات زیتون بخور

انجیر خشک بگیر
صبح ها ۴ تا بنداز تو چای نرم که شد بخور خیلی خوبه
یا این بادام زمینی ریزا هست تخم داغی میفروشن اونا هم خوبن
برگ زردآلو .میوه شلیل و هلو
اینا همشون باعث میشه شکم شل کار کنه

خاکشیر هم خوبه

انجیر خشکه رو بنداز توی یه لیوان آب
بزار یکم بمونه
بعد هم آب رو بخور هم انجیر ها رو

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد