ببخشید شدیدا یبوست دارم نمیتونم دفع کنم میتونم شیاف گلیسرین بزارم؟؟

۴ پاسخ

یه شربت هشت به نام mوm برا یبوست عالیه دکتر واسه من نوشت خیلی راضی بودم.

لواشك، روغن زيتون، كيوي رنده كن بخور،انجيرخشك

کیوی و آب گوجه فرنگی

کیوی بخور خیلیییییییی خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری