دوستان سرما خوردم
چی بخورم زود خوب بشم؟

۲ پاسخ

اب نمک قرقره کن
اب پرتقال زیاد بخور
نشاسته بخور و شیر گرم

وااااای منم گرفتم سرفه مونده روم خفه میشم یعنی
شلغم سوپ عناب بخیسون
بوخور جوش شیرین بده
شربت دیفن هیدرامین با آب رقیق کن قرقره کن
اگه نتونستی آب نمک

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد